مردی بی همکلاسی

Sunday, October 09, 2005

شروع؟

سلام
نمیدونم چی شد که اومدم وبلاگ بنویسم شاید خیلی ها فکر کنن خوب معلم دیگه مگه تو ایران واسه شروع کار دلیل میخواد جو؟
راستی واقعن جو باعث شد من بی ام وبلاگ بنویسم ؟خودم که این فکرو نمیکنم ولی بقی رو نمیدونم آخه خودتون که میدونین ما ایرانی هر کاری که یک نفرمکنه سریع شروع میکنیم نضر دادن حرف زدن وقضاوت کردن و فکر میکنیم هر چی میگیم درسته خوده یاروکه می آد در مورده کارش میگیم نه تو خودت نمیدونی!!!
ولی خوب من از اون آدمای نیستم که با حرف مردم زندگی میکنن البته یادم نره این قضاوتهای زیاد باعث شده که ما حتی انتقادهای خوب هم دیگرو قبول نکنیم و بلکل به حرفه هم گوش ندیم وسعی کنیم کارامونو تنهاییویواش انجام بدیم واز هم فاصله بگیریم گفتم فاصله الانمیفهمم که چی منو اینجا آورد فاصلهآره این فاصله بین من وآدمهای اطرافم منرو اینجا آورد تا شاید با گفتن این ناگفته حرف واسه ناشناسترین که شاید شاید این حرف ها رو بخونن حداقل خودم سبکشم شایدم یک نفر پیدا شد و دید با من زیاد فاصله نداره و فاصله های ما هم پر شد شاید
شاید شاید و...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home